(dotyczy rejestrów i ewidencji związanych z realizacją zadań jednostki, w tym również systemów obiegu dokumentów i ewidencji korespondencji, z wyłączeniem systemów związanych z zarządzaniem kadrami i finansami: Kadry, Płace, FK, GM, ST, VideoTel oraz Trezor u dysponentów budżetu)

Lp.

Nazwa rejestru/
ewidencji

Jednostka
organizacyjna

Aplikacja
obsługująca
rejestr/
ewidencję

Cel
prowadzenia
rejestru/
ewidencji

Podstawa prawna

Możliwe
formaty
eksportu
danych

Rejestr/
ewidencja
obejmuje
lata

1

Rejestr Zarządzeń Starosty

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Microsoft
Word

ewidencja podejmowanych zarządzeń

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

ODT
DOC
PDF

1999-

2

Ewidencja ilościowa środków trwałych

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

AUClient
Asseco
Business
Solutions SA

ewidencja środków trwałych

Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości

*.dbf
*.db
*.txt
*.csv
*.xml

2009-

3

Centralny Rejestr Umów

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

AUClient
Asseco
Business
Solutions SA

centralny dla całego Starostwa, niezależnie od przedmiotu umowy - wszystkie rodzaje umów zawierane przez Zarząd, Starostę, Starostwo, oryginały przechowywane w wydziałach merytorycznych

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

*.dbf
*.db
*.txt
*.csv
*.xml

2009-2017

4

Ewidencja zamówień o wartości poniżej 30.000 EURO dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu

Biuro Zamówień Publicznych

Microsoft
Excel

zabezpieczenie środków na wydatki planowane/ nieplanowane

Regulamin realizacji dostaw, zlecania usług i robót budowlanych, których wartość szacunkowa netto w roku budżetowym jest niższa niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 30.000 euro

PDF
XPS
XML

2009-

5

System Ewidencji Dróg i Ulic

Wydział Drogownictwa

ewidr 2010

rejestr przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji dróg

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach

PDF

2005-

6

Rejestr Uchwał Rady Powiatu 

Biuro Rady

Microsoft
Word

ewidencja podejmowanych Uchwał

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

PDF

kadencyjnie

7

Ewidencja gruntów i budynków

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

EGBiL

TurboEwid

Prowadzenie ewidencji gruntów, budynków i lokali dla Powiatu Zgierskiego

Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne art. 22 ust. 1

SWDE
XLS
TXT
PDF

2002-2012

             2012-            

8

Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

Ośrodek

TurboEwid

Prowadzenie ewidencji osób prywatnych, firm geodezyjnych

Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne art. 22 ust. 1

XLS
TXT
PDF

2002-2010

       2012-