ZAPYTANIE OFERTOWE


Usługi System informacji Prawnej dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu.

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Zgierski
ul. Sadowa 6a
95-100 Zgierz

2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 130 tys. zł netto.

3. Opis przedmiotu zamówienia:
Licencja dostępu do systemu informacji prawnej na rok 2023 w wersji on-line.
Dodatkowe informacje:
1) Jednoczesny dostęp do programu dla nieograniczonej liczby pracowników
2) pełna baza aktów prawnych z Dz. U, M. P wraz z tekstami ujednoliconymi; baza aktów prawnych UE w języku polskim wraz z tekstami ujednoliconymi;
3) Dzienniki Urzędowe Ministerstw;
4) Komplet ujednoliconych aktów prawa miejscowego publikowanych we wszystkich dziennikach urzędowych województw, wydanych od 1999 r. (data wprowadzenia obecnego podziału administracyjnego RP) zawierających:
a) opis aktu prawnego, zawierający, co najmniej:
- tytuł aktu,
- rodzaj aktu,
- adres publikacyjny,
- informacje o podstawie prawnej, aktach wykonawczych, zmianach i uchyleniach,
- hasła rzeczowe umożliwiające zakwalifikowanie aktu do określonej kategorii;
b) tekst aktu prawnego:
- aktualny (stan na dzień. wydania bazy),
- archiwalny (wg stanu po każdej zmianie);
5) orzecznictwo:
a) Sądu Najwyższego,
b) Naczelnego Sądu Administracyjnego,
c) Wojewódzkich Sądów Administracyjnych,
d) Trybunału Konstytucyjnego,
e) Krajowej Izby Odwoławczej, Urzędu Zamówień Publicznych,
f) Samorządowe Kolegium Odwoławcze,
g) Regionalna Izba Obrachunkowa,
h) Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości,
i) Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych,
j) Sądów Apelacyjnych,
k) Sądu Antymonopolowego,
l) Europejskiego Trybunału Praw Człowieka;
6) System powinien mieć możliwość przyporządkowywania orzecznictwa do podstawowej jednostki redakcyjnej (artykułu, punktu, paragrafu), orzecznictwo oceniane co do aktualności;
7) dostęp do pełnych komentarzy aktów prawnych i orzecznictwa, a w szczególności w zakresie:
a) postępowanie administracyjne,
b) prawo cywilne,
c) prawo karne,
d) prawo pracy,
e) zamówienia publiczne,
f) prawo bankowe,
g) prawo europejskie,
h) prawo ochrony środowiska,
i) prawo oświatowe,
j) rachunkowość,
k) prawo podatkowe,
l) ubezpieczenia społeczne,
m) prawo nieruchomości,
n) prawo upadłościowe,
o) prawo gospodarcze,
p) prawo spółek handlowych,
q) ochrona zdrowia,
r) prawo budowlane,
s) gospodarka nieruchomościami,
t) prawo geodezyjne i kartograficzne,
u) prawo wodne,
v) przepisy BHP;
8) dostęp do publikacji prawniczych;
9) dostęp do archiwum aktów prawnych;
10) dostęp do informacji z Krajowego Rejestru Sądowego;
11) merytoryczność i fachowość komentarzy do aktów;
12) edytowalne wzory umów i pism;
13) narzędzie umożliwiające uzyskanie informacji na temat właściwych danych teleadresowych, wyszukiwanie po ulicy a także numery rachunków bankowych, Sądów, Komorników, Urzędów Miast i Gmin, Urzędów Skarbowych właściwych dla danego adresu;
14) wymagane jest Kalendarium pozwalające na codzienne sprawdzanie, jakie akty danego dnia: wchodzą w życie, zostały ogłoszone, zostały zmienione, są aktami zmieniającymi, tracą moc oraz zostały ujednolicone wraz z krótkimi komentarzami;
15) możliwość zadawania pytań w zakresie:
a) podatków,
b) rachunkowości,
c) budżetu,
d) prawa pracy,
e) ubezpieczeń społecznych,
f) prawa ochrony środowiska,
g) prawa oświatowego,
h) prawa budowlanego,
i) nieruchomości,
j) gospodarki mieszkaniowej,
k) ochrony zdrowia,
l) prawo zamówień publicznych oraz korzystanie z bazy udzielonych odpowiedzi;
16) szybki i łatwy sposób wyszukiwania informacji;
17) indeks-zgrupowane dokumenty dla danego zagadnienia;
18) możliwość tworzenia zestawień tematycznych wg dziedzin prawa;
19) gwarancja stałego dostępu do usługi;
20) gwarancja codziennej aktualizacji programu;
21) system nie powinien wymagać instalacji - działać na podstawie loginu i hasła z każdego komputera;
22) użytkowanie nie powinno wymagać określenia adresów IP komputerów;
23) możliwość bieżącego zarządzania dostępami do serwisu przez administratora (dodawanie nowych dostępów, usuwanie, modyfikowanie istniejących);
24) możliwość płatności ratalnej.
25) Nawigator procedur administracyjnych zawierający schematy procedur obejmujących postępowanie administracyjne – możliwie krótkie fragmenty postępowania, składające się z kilku do kilkudziesięciu kroków przypisanych do poszczególnych uczestników postępowania, schematy powinny:
a) pokazywać różne scenariusze przebiegu danego postępowania,
b) pokazywać terminy do dokonania określonych czynności,
c) pokazywać potencjalne reakcje innych uczestników postępowania,
d) sugerować, która ścieżka postępowania może być potencjalnie najkrótsza,
e) pokazywać kroki
4. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2023 r. – 31.12.2023 r.
5. Warunki płatności:
Należność wynikającą z faktury, Zamawiający zapłaci przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy w terminie do 21 dni od dnia doręczenia poprawnie wystawionej faktury VAT
do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A. Datą zapłaty
jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Kryteria oceny ofert:
1) cena 40 %,
2) ilość i zawartość merytoryczna aktów prawnych i komentarzy do aktów prawnych w systemie 40 %,
3) szybki i łatwy sposób wyszukiwania informacji 20 %.
7. Sposób przygotowania oferty
1) Ofertę należy złożyć w języku polskim wraz z oświadczenie sankcyjnym, którego wzór stanowi załącznik do zapytania w terminie do dnia 16.12.2022 r. do godziny 13.00. w formie elektronicznej na e-mail: it@powiat.zgierz.pl;
2) oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną;
3) oświadczenie sankcyjne powinno być podpisane przez osobę upoważnioną,;
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w  związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Zgierski, mający siedzibę przy ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz.
2) Inspektorem Ochrony Danych jest: Michał Koralewski, e-mail: poczta@mkoralewski.pl
3) Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres wynikający
z załącznika nr 3 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
(Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67; Nr 27 poz. 140)
6) Posiada Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
7) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować brakiem rozpatrzenia złożonej oferty.